Чехов в стилi романсу

Свій другий театральний сезон Класичний художній альтернативний театр розпочавЧайка (1) прем’єрою вистави „Чайка” за мотивами однойменної п’єси Антона Чехова.

Хоча сценічна доля чеховської „Чайки” не така багата як, скажімо, „Дяді Вані”, „Вишневого саду” чи „Трьох сестер”, але все ж таки досить цікава. Перша її прем’єра відбулася на сцені імператорського Олександрійського театру 17 жовтня 1896 року. У виставі були задіяні провідні актори театру, а Ніну грала сама В. Коміссаржевська. Однак, А. Чехов, який на той час вже був визнаним прозаїком, не дуже тішився тим, що бачив на репетиціях, а тому не надто сподівався на успіх. Але те, що сталося перевершило його найгірші очікування. Прем’єра увійшла в театральну історію як нечуваний провал.

Продолжить чтение

Опубликовано в рубриках: Новости | Комментариев нет

У пошуках дива

DO (24)Однією з помітних подій минулого театрального сезону стало
створення Класичного Художнього Альтернативного Театру та прем’єра
у цьому театрі містичної феєрії „До”, створеної за п’єсою Катаріни
Сінчілло „Йду до тебе”.
Класичний Художній Альтернативний Театр – це об’єднання акторів
київських театрів, які свого часу брали участь у телевізійному
проекті „Тридцять сонячних поезій”. Плани нового творчого колективу
досить амбітні. Як відомо, усі часи фінансової кризи траплялися в періоди
духовного занепаду суспільства, як наслідок порушення балансу між
матеріальним і духовним. І саме за альтернативу духовному сурогату та
несмаку, яким нас годують з екранів телевізорів, вони пропонують глядачам
новостворений театр.

Продолжить чтение

Опубликовано в рубриках: Новости | Комментариев нет

Двi вистави про вiчне

Київський драматичний театр „Браво”, крім показу власних вистав люб’язно надає сцену іншим талановитим театральним колективам. Нещодавно тут відкрив свій третій сезон Класичний художній альтернативний театр.

Розпочався сезон постановкою п’єси Сергія Кисельова та Андрія
Рушковського „Єврейський годинник”. Відразу виникає питання – чому
театр, спрямований на класику, цього разу звернувся до сучасної драматургії?
Як виявляється, у цьому немає ніякого протиріччя. „Хоча це сучасна п’єса,
але тут піднімаються вічні проблеми, які в усі часи хвилювали людей – добра
і зла, любові, щирості почуттів. Характери персонажів „Єврейського
годинника” перегукуються з чеховськими героями. Це люди з долею, що не
відбулася. Вони шукають шляхи як стати особистостями, намагаються
зрозуміти, які цінності є справжніми у цьому житті”, – зізнався головний
режисер театру Віктор Кошель.

Продолжить чтение

Опубликовано в рубриках: Новости | Метки записи: | Комментариев нет

Нове прочитання украЇнського Шекспiра

Про постановку п’єси Лесі Українки „Йоганна, жінка Хусова”, що представлена в репертуарі Класичного Художнього Альтернативного Театру, вже оглядово згадувалось в одному з попередніх матеріалів. Однак цей твір заслуговує на детальніший розгляд. Недаремно Лесю Українку називають українським Шекспіром. Адже у цих двох митців можна знайти багато спільного у побудові п’єс, які відзначаються глибиною ідей, актуальністю конфліктів, а емоції та пристрасті досягають такого рівня, що їх можна передати лише в драматичному творі. Як зізналася художній керівник КХАТу Катаріна Сінчілло, після першого прочитання „Йоганни, жінки Хусової”, вона мало що зрозуміла з цього твору. Проте, якась невидима сила змушувала повертатися до нього знову й знову. А після третього прочитання вже була переконана, що обов’язково має втілити на сцені цю маловідому українському глядачеві п’єсу.

Продолжить чтение

Опубликовано в рубриках: Йоганна, Новости | Метки записи: | Комментариев нет

До і потім

Вистава «До і потім» — це жіноча сповідь, що вражає свою відвертістю. Тому вона цікава, як чоловікам, так і жінкам. Критики навіть назвали її душевним стриптизом трьох жінок, та на місці кожної з них хоча б раз у житті була будь-яка з нас. Це найнезвичайніша вистава, бо вона має величезний містичний вплив на підсвідомість глядача – як після смак, приходять дивовижні прозріння та енергетичне перезавантаження. Для автора п»єси – україно- італійської телезірки та головного героя  сюжету – ця історія багато в чому автобіографічна. В одному з інтерв»ю вони зізналися, що найскладніше – це грати самих себе. Але це єдиний спектакль, в який корективи вносять не режисери, а саме життя. У виставі беруть участь : заслужений артист України Віктор Кошель, Тетяна Лозіна, Тетяна Бучацька, Ангеліна Грищенко, Данило Акорд та Катаріна Сінчілло. Родзинкою постановки є дивовижна музика у неперевершеному виконанні зірки, що підкорила вітчизняну та світову сцену – геніальної Людмили Марцевич, народної артистки України, солістки Національної філармонії. ЇЇ участь у виставі робить цю подію унікальною.

Продолжить чтение

Опубликовано в рубриках: До і потім, Репертуар | Метки записи: | Комментариев нет